środa, 29 sierpnia 2012

Just forget, what you've heard

You Me At Six - Bite My Tongue (Ft. Oli Sykes)


Just forget what you've learned. Just forget what you've heard. The truth should come first. I can't bear the sight of you anymore, you've become what I hate, sold yourself for a bit of fame. Now the wolves have closed their doors, you wanna drag me down some more. Fuck you!

You keep me on the edge of my seat,
I bite my tongue so you don't hear me,
I wanna hate every part of you in me,
I can't hate the ones who made me.

Ta piosenka jest dla mnie szczególna. Pierwszym powodem jest to, że jest ona związana z tym, co faktycznie bardzo często dzieje się w życiu wielu ludzi i, niestety, zdarzyło się także w moim. Niech będzie początkiem zmian - na lepsze.
Drugim powodem jest natomiast fakt, że powstała w połączeniu sił cudownego zespołu z moim idolem, wyjątkowym artystą - Oliver'em Sykes, wokalisty mojego ulubionego zespołu - Bring Me The Horizon. Jestem im wdzięczna za stworzenie tego singla, za to, że daje mi on poczucie, że teraz będzie tylko lepiej i za siłę, którą mam dzięki ich muzyce.


Pozdrawiam, Lexx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz